Мультивекторний освітній простір "Ренесанс-ДІ"

Мультивекторний освітній простір "Ренесанс-ДІ"

Мультивекторний освітній простір «Ренесанс-ДІ» - це системний освітній комплекс з закінченим циклом навчання, розташований у затишному передмісті Києва. Комплекс, де панують здоровий спосіб життя, безпека, довіра, взаємоповага.

Структура «Ренесанс-ДІ» - це мережа дитячих садочків “Казка”, школа для дівчаток “Леді”, школа для хлопчиків “Кадетство”, ліцей “Міжнародний вимір”.

Кожен із закладів має свою особливість і неповторність.      

Концептуальні засади

  1. Цінність якісного виховання – відданість (родині, друзям, Батьківщині).

  2. Неперервна освіта від дитячого садочка до ліцею.

  3. Широкий спектр додаткових послуг на одній території.

  4. Підготовка до життя.

  5. Безпечне середовище, медичний супровід

Роздільні школи: за і проти... Дослідники відповідають

Роздільні школи: за і проти... Дослідники відповідають

Роздільне навчання хлопців і дівчат досі дискусійне питання, що має багато прибічників та критиків. Часи, коли діти вчилися окремо, давно минули. Чи варто до них вертатися?

Як не дивно, але однозначну відповідь на це питання дати неможливо. В останні роки інтерес до цієї теми виявляли безліч дослідників і професіоналів зі світу освіти, проте до сих пір вони так і не прийшли до єдиної думки, але виділили кілька особливостей роздільних шкіл.

  1. Успішність учнів роздільних шкіл вища. В окремих школах діти сильніше зосереджені на навчанні, ніж в спільних: ні тобі  представників протилежної статі, які можуть забирати на себе істотну частину уваги, ні конкурентного середовища, у якому завжди хочеться вигідно виділятися перед протилежною статтю. Але  для повноцінного розвитку дитини, крім академічних досягнень, важливий цілий комплекс чинників, таких як кількість творчих і спортивних секцій, якість інфраструктури і увага персоналу до дитини.

  2. Адаптація під особливості навчання і розвитку. Ніхто не буде сперечатися, що дівчатка і хлопчики дуже різні у всьому. Так ось є думка, що вони по-різному сприймають інформацію, реагують на різні ситуації в школі і розвиваються розумово. Роздільні школи враховують цей чинник і розробляють свої програми і підходи до учнів згідно з таким особливостям. Враховуючи це, немає нічого дивного в тому, що в окремих школах хлопчики і дівчата можуть легше сприймати інформацію, ніж в спільних.

  3. Соціалізація і забобони. Як би не старалися роздільні школи підлаштуватися під дітей, у результаті всі діти потрапляють в "спільний" дорослий світ, де хочеш не хочеш, але треба взаємодіяти один з одним. І тут в учнів роздільних шкіл можуть з'явитися проблеми, особливо у тих, хто жив у шкільному пансіоні і перебував у школі весь час навчання.

  4. Більш сувора дисципліна. Хоча це не правило, але загальна тенденція. Це можна назвати даниною традиціям та історії освіти. Не можна сказати, що зараз роздільні школи старомодні, але їм властивий більший консерватизм щодо правил поведінки в школі, шкільної форми, розпорядку дня в пансіоні і так далі. Для когось це чудова можливість віддати дитину в школу, де він або вона буде перебувати під наглядом не гірше, ніж удома.

У всьому, що стосується освіти дитини, вибір залишається за сім'єю. Ніхто не знає краще, що підійде дитині, ніж батьки і їм вирішувати яка школа буде краще для їх дитини - роздільна або спільна.


Чи існують відмінності між хлопчиками і дівчатками?

Чи існують відмінності між хлопчиками і дівчатками?

 

Чоловікам притаманний більш високий рівень математичних, технічних здібностей, просторового сприйняття і мислення; активність, цілеспрямованість, агресивність, а  жінкам - кращий розвиток писемного та усного мовлення, зайва балакучість, менш розвинене логічне мислення, велика емоційність та вразливість. Чи мають ці відмінності об'єктивне наукове підтвердження?

В середині XX століття за кордоном було проведено понад 40 досліджень інтелектуального і особистісного розвитку чоловіків та жінок, дівчаток і хлопчиків (за участю більше 35 тис. чоловік). У більшості досліджень за показниками розвитку інтелекту, мови і математичних здібностей відмінностей між хлопчиками та дівчатками шкільного віку не виявлено. Деяку перевагу хлопчики 8-11 років продемонстрували в вирішенні невербальних завдань. Перевага дівчаток відзначається по вербальному інтелекту (формування понять в 8-14 років і тест досягнень Стенфорда в 10-11 років).

Згідно тестуванням Е. Маккобі і К. Джеклін (1974), психологічні відмінності хлопчиків та дівчаток мають лише  чотири відзнаки: здатність до орієнтування в просторі, математичні здібності, мовні навички та агресивність. Чоловіки добре орієнтуються в просторі, мають кращі математичні здібності, але більш агресивні. Жінки краще володіють мовними навичками.

 Дж. Крамер займався дослідженням   зорово-просторових здібностей  дітей. В результаті було виявлено, що дівчатка приділяють більше уваги приватним характеристикам об'єктів (детаті предмета, деталі просторових відносин), а хлопчики - на узагальнені (предмет в цілому, просторові відносини в цілому). Відмінності зорового сприйняття лежать в різних способах і навичках сприйняття. Довгий час вважалося, що дівчата апріорі мають більш розвинені вербальні здібності, але на даний момент це не настільки очевидний факт. Наприклад, дослідження, проведені ще в 1995 і 1996 рр. Розеном і Робінсоном, не виявили яких-небудь значущих відмінностей у вербальних здібностях між дівчатками і хлопчиками в дошкільний період і в початкових класах школи.

У дослідженні соціального інтелекту виявлено вищий його розвиток у дівчаток, ніж у хлопчиків в підлітковому віці. У дівчаток краще розвинені, в порівнянні з хлопчиками, такі компоненти соціального інтелекту, як прогнозування розвитку подій в комунікативній сфері і гнучкості мовного спілкування. Соціальний інтелект забезпечує дитині можливість адекватно розуміти емоційний стан і особистісні особливості навколишніх, встановлювати дружні відносини з однокласниками, раціонально вирішувати виникаючі конфлікти, коректно взаємодіяти з учителями. Соціальний інтелект може бути одним з чинників академічної успішності та шкільної адаптації особливо у дівчаток (Л. Λ. Ясюкова). В одному з сучасних досліджень інтелектуально особистісного розвитку учнів 1-10 класів  виявлено відмінності між хлопчиками і дівчатками по індивідуально-динамічними показниками, незалежно від віку за темпом роботи (працездатності); точності виконання роботи; акуратності в виконавської частини навчальної діяльності.