1. Відсутність в учнів упереджень при виборі навчальних занять, предметів, гуртків і факультативів, а також відсутність переваг для участі в тому чи іншому виді спорту тільки тому, що він призначений для дівчаток або хлопчиків. Хлопчики можуть танцювати, а дівчатка займатися моделюванням, робото-технікою. Школи роздільного навчання надають широкий спектр обов'язкових предметів і різноманітних факультативів: від гуртка ораторського мистецтва до академічного веслування, від ускладненої математики до постановки спектаклів і мюзиклів.

2. Наявність спеціалізованих програм для навчання і засвоєння матеріалу, засновані на особливостях фізіологічного розвитку (наприклад, розвиток нервової системи і мозку) і терміни статевого розвитку хлопчиків і дівчаток.

3. Більш впевнена участь у навчальних і спортивних заходах без огляду на протилежну стать та бажання сподобатися або догодити.

4. Можливість спробувати нове і незвідане без стереотипів  та порівняння з протилежною статтю.

5. Наявність навчального та наставницького колективу, що спеціалізується на роботі з хлопчиками або дівчатками.

         Декілька причин, за якими приватна загальноосвітня школа І-ІІ ступенів для хлопчиків “Кадетство” надає перевагу роздільному навчанню:

  • різний темп фізіологічного і психологічного розвитку ( дівчатка до відповідного віку випереджають хлопчиків);

  • різний спосіб сприйняття інформації (дівчатка емоційні, хлопчики раціональні);

  • різні рольові функції в соціумі (дівчатка - матері, хлопчики- захисники);

  • різні підходи у формуванні статево-рольової ідентичності (у дівчаток через естетику, у хлопчиків через спортивно-вольові принципи);

  • відсутність психотравматизації: в результаті знецінення однієї статі іншою в процесі навчальних  негараздів.